تعمیر اسکنر در محل

تعمیر اسکنر در محل

تعمیر اسکنر در مجموعه همراز پرینتر ، توسط نیرو های مجرب و با تجربه و مطابق با آخرین استانداردهای روز  انجام می شود. پس از تحویل دادن چاپگر به نمایندگی تعمیرات اسکنر درتهران، اطمینان خواهید داشت که پرینتر یا اسکنر را سالم و بی نقص از مجموعه همراز پرینتر تحویل خواهید گرفت. تعمیرات انواع اسکنر در برند های مختلف از قبیل: کانن، اچ پی، سامسونگ ،پاناسونیک و … در این مجموعه، پس از عیب یابی دقیق چاپگر انجام می شود. اولویت تعمیرکاران و سرویسکاران بر تعمیر قطعات معیوب شده اسکنر شماست؛

اما در صورت نیاز به تعویض این قطعات ، حتما از نمونه با کیفیت استفاده می شود تا چاپگر عالی ترین عملکرد را داشته باشد. به این ترتیب هرگونه نقص در چاپگر یا اسکنر  پیدا شده و ایراد آن برطرف می شود. شما می توانید ضمن دریافت خدمات تعمیر اسکنر در محل، تعمیر اسکنر را در مجموعه همراز پرینتر انجام دهید. در ادامه توضیحات بیشتری را در خصوص تعمیرات اسکنر در محل و نحوه رزو خدمات به شما ارائه می دهیم.

هزینه تعمیر اسکنر در محل چقدر است؟

برای اینکه هزینه تعمیر اسکنر خود  را تخمین بزنید ، باید قطعات معیوب شده و ایرادات آن پیدا شود . اگر قطعات اسکنر قابل تعمیر و ترمیم باشد، هزینه تعمیر اسکنر در محل زیاد بالا نیست. اما اگر قطعات دستگاه قابل ترمیم نباشند و تعویض شوند ، هزینه تعمیرات اسکنر بیشتر می شود .نیرو های ما پیش از تعویض قطعات، این موضوع را با شما در میان گذاشته شده و در صورت رضایت مشتری، قطعه معیوب شده تعویض می گردد.

 

تعمیرات اسکنر در محل

اگر به هر دلیلی نمی توانید چاپگر خود را جهت تعمیر به مجموعه همراز پرینتر تحویل دهید، می توانید از خدمات تعمیر اسکنر در محل استفاده کنید. به این ترتیب نیرو های نمایندگی تعمیرات اسکنر در محل به محل شما آمده و اسکنر را تحویل می گیرند. سپس اسکنر به مرکز تعمیرات همراز پرینتر انتقال داده شده و در کارگاه ها،توسط تکنسین های با تجربه، بررسی و نقص یابی می شود. پس از ترمیم و تعمیر و تعویض قطعات معیوب شده و رفع ایرادات اسکنر، اسکنر توسط پیک مجموعه به شما تحویل داده می شود.

تعمیر اسکنر در محل _ نمایندگی تعمیرات اسکنر در تهران

نمایندگی تعمیرات اسکنر در محل

09334549553

02166450983

برای مشاوره رایگان _ تعمیر فوری اسکنر _ استعلام قیمت تماس بگیرید.

1
تعداد مشتری
1
سرویس های موفق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

پاسخگویی 24 ساعته